کافه گردش

ساخت وبلاگ

در تور مالزی چه دیدنی‌هایی درانتظار شماست؟

مالزی کشوری است در جنوب شرق آسیا و با فرهنگ‌های گوناگون. سالانه تورهای زیادی از سراسر جهان روانهٔ مالزی می‌شوند. جزیره‌های بسیار و طبیعت حیرت‌انگیز مالزی درکنار مراکز خرید و معابد این کشور تور مالزی نوروز ۹۶ را به‌ تجربه‌ای شیرین بدل خواهند کرد. درواقع تور مالزی این‌قدر هوادار دارد که این کشور را به یازدهمین کشور پرگردشگر در جهان بدل کرده است.

از شهرهای مهم این کشور که با تور مالزی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید، می‌توان به کوالالامپور، جورج تاون، پنانگ و لنکاوی اشاره کرد. کوالالامپور که زبانزد همگان است و کانون گردشگری این کشور. تور ارزان مالزی معمولا توری است که تنها شما را به کوالالامپور برده و بازمی‌گرداند. اگر بخواهید از دیگر شهرهای مالزی نیز دیدن کنید، باید اندکی بیشتر خرج کنید. آیا این هزینهٔ اضافی ارزشش را دارد؟

پاسخ این سوال به سلیقه شما بستگی دارد. برای خرید، بازدید از برج‌های دوقلو، معبد‌های مالزی و خرید صنایع دستی این کشور تور کوالالامپور کفایت می‌کند. البته دیدنی‌های مالزی محدود به کوالالامپور نمی‌شود. با تور کوالالامپور شما می‌توانید به شهرهای اطراف هم سری بزنید. ازجملهٔ این شهرها می‌توان به مِلاکا اشاره کرد که تنها دو ساعت از کوالالامپور فاصله دارد و جزو میراث جهانی یونسکو است.

تور مالزی شما را میهمان طبیعت فوق‌العادهٔ این کشور نیز می‌کند. در سفر به کوالالامپور و در شهر در سانداکان شما می‌توانید از تخم‌ریزی لاکپشت‌ها دیدن کنید یا با میمون‌ها عکس بگیرید. در باتو فِرینگی هم می‌توانید به دیدن مزرعهٔ پروانه‌ها بروید. جوهور بهرو هم را نباید از قلم انداخت که دومین شهر بزرگ مالزی است و درحال تبدیل‌شدن به یکی از قطب‌های گردشگری این کشور است.

حالا اگر می‌خواهید درمورد قیمت تور مالزی اطلاع پیدا کنید به صفحهٔ تور مالزی نوروز ۹۶ کافه گردش بروید و پس از مقایسه قیمت‌ها ارزان‌ترین تور مالزی را از میان بهترین‌ها برگزینید.

نگارش: کافه گردش

کافه گردش...
ما را در سایت کافه گردش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کافه گردش cafegardesh1 بازدید : 20 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1395 ساعت: 19:44

تور چین، سفر به اعماق تاریخ تمدن بشری

چین که یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های جهان را دارد، کشور پهناوری است در شرق آسیا که با آثار تاریخی و طبیعی بی‌پایانش درانتظار گردشگران نشسته است. تور چین نوروز ۹۶ شما را به قلب یکی از تمدن‌های باستانی جهان می‌برد. چین درعین‌حال یک کشور مدرن هم هست و سنت و مدرنیته در چین درهم تنیده‌اند.

چین برای دوست‌داران طبیعت چون بهشتی زمینی است. آبشارهای بلند، جنگل‌های انبوه، کوه‌های حیرت‌انگیز و گونه‌های جانوری منحصربه‌فرد، مانند پانداها و میمون‌های موطلایی، همگی چین را به مقصدی جذاب برای گردشگران بدل کرده است.

از تاریخ چین و معبدهای معروفش که بگذریم، چین بهشت دوست‌داران خرید نیز هست. کالاهای ارزان‌ و باکیفیت در فروشگاه‌های عظیم این کشور منتظر عرضه به میلیون‌ها گردشگر شهرهای هنگ کنگ، شانگهای و پکن هستند. مراکز خرید چین که در سال‌های اخیر ساخته شده‌اند بعضا آنقدر بزرگ هستند که در تصور نمی‌گنجند. با این‌همه مراکز خرید، تور چین سوغاتی‌های بسیاری برای شما به‌همراه خواهد آورد و تا سال‌ها تجربه تور چین را در خاطره شما زنده نگه خواهد داشت.

چین بیش از ۴۰ اثر تاریخی و طبیعی ثبت‌شده در لیست میراث جهانی یونسکو دارد. ازجمله جاذبه های گردشگری چین می‌توان به شهر ممنوعه در پکن، لشکر سفالین، غار موگای، پرستشگاه کنفسیوس در کوفو، دیوار چین، شهر قدیمی لیجیانگ و پناهگاه پانداها در سیچوان اشاره کرد. با تور چین نوروز ۹۶ می‌توانید از این آثار و مکان‌های دیدنی بسیار دیگر دیدن کنید و با این تمدن باستانی و طبیعت منحصر‌به‌فرد چین آشنا شوید.

اگر می‌خواهید از قیمت تور چین باخبر شوید به صفحه تور چین نوروز ۹۶ کافه گردش رفته و تور ارزان و باکیفیت مطلوبتان را انتخاب کنید.

نگارش: کافه گردش

 

کافه گردش...
ما را در سایت کافه گردش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کافه گردش cafegardesh1 بازدید : 16 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 20:05

از قیمت تور نوروزی کیش با خبرید؟

 

اگر شما هم به سفر نوروزی به کیش فکر کرده‌اید حتما متوجه تغییر قیمت تور نوروزی کیش در مقایسه با تور کیش در روزهای معمولی دیگر شده‌اید. لابد بعد هم این سوال برایتان پیش آمده که چرا قیمت تور نوروزی کیش باید انقدر بالاتر از دیگر تورهای کیش باشد. خب پس حتما با کافه گردش همراه باشید تا دلایل این موضوع را برای شما شرح دهیم.

اولین، مهمترین و ساده‌ترین دلیل ممکن تعطیلات است. از آنجایی که در ایام تعطیل افراد بیشتری قصد سفر به مقاصد معروف گردشگری را دارند، متعاقبا آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌های کیش و مراکز خدماتی و تفریحی کیش نیز قیمت بیشتری برای خدمات خود طلب می‌کنند تا ایامی را که با تخفیف‌های فوق‌العاده خدمات ارائه می‌کردند جبران کنند. خب این افزایش قیمت‌ها مستقیما روی قیمت تور نوروزی کیش تاثیر خواهند گذاشت.

دلیل دوم افزایش قیمت بلیط هواپیما است. پروازهای چارتری در ایام عادی سال و در روزهای وسط هفته در ارزان‌ترین قیمت خود هستند تا مسافران را ترغیب به خرید بلیط کنند. اما به جبران آن تخفیف‌ها، قیمت بلیط هواپیما در ایام تعطیلی و مخصوصا تعطیلات نوروز که مسافران زیادی خواهان خرید بلیط هواپیما هستند بسیار نزدیک به قیمت بلیط‌های سیستمی خواهد بود. که خب این موضوع هم مستقیما روی قیمت تور نوروزی کیش تاثیر خواهد داشد.

در نهایت پیشنهاد ما به شما این است که با مشاهده لیست کامل تورهای نوروزی کیش در سایت کافه‌گردش، ضمن مشاهده و مقایسه‌ی قیمت تور نوروزی کیش مناسب‌ترین گزینه را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنید.

نگارش: کافه گردش

کافه گردش...
ما را در سایت کافه گردش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کافه گردش cafegardesh1 بازدید : 17 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 20:07